کد خبر: ۱۶۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۳۱ تير ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید محمدحسن بیضاوی: 

 سرباز امام‌زمان (عج) باشید

 شهید محمدحسن بیضاوی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: سرباز امام‌زمان (عج) باشید و به راهتان که راه انبیا، از صدر اسلام تا انقلاب حسینی و از انقلاب حسینی تا انقلاب خمینی که همان ولایت‌فقیه است، ادامه دهید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید محمدحسن بیضاوی شانزدهم مهرماه ۱۳۳۴ در روستای کوشک هزار بیضا در خانواده‌ای متدین به دنیا آمد و در دامان پر مهر پدر و مادر پرورش یافت. 

وی پس از دوران کودکی، دوره ابتدایی را در زادگاهش و دوره راهنمایی را در مدرسه مهدیه شیراز و دوره دبیرستان را در مدرسه ناصرخسرو شیراز سپری نمود و پس از آن به خدمت سربازی اعزام گردید.

پایان دوره خدمت وی با آغاز انقلاب اسلامی هم‌زمان می‌گردد و او نیز همراه با موج خروشان مردم در اعتراضات شرکت می‌کند که با پیروزی انقلاب به عضویت هیات ۷ نفری نقشه‌برداری امور اراضی در می‌آید، پس از آن در سال ۱۳۶۰ با همسری شایسته ازدواج می‌کند که ثمره آن سه فرزند دختر است. 

وی سپس با عضویت بسیج راهی جبهه‌ها می‌شود و پس از چندین مرحله حضور در جبهه‌ها سرانجام در تاریخ ۲۶/۱۰/ ۶۵ در عملیات کربلای ۵ براثر اصابت ترکش خمپاره به گردن به فیض شهادت نایل گردید و به برادر شهیدش پیوست.

 سرباز امام‌زمان (عج) باشید
 
وصیت شهید: 


من به این امید برای چندمین بار به‌سوی کربلای مقدس ایران عزیمت کرده‌ام تا اسلحه‌ای که از دست برادر شهیدم به زمین افتاده بردارم و عاشقانه و خالصانه به‌سوی امام مظلومم، حسین بن علی (ع) پرواز کنم و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام‌زمانم لبیک گویم. 

خدایا تو این شهادت الهی را قبول فرما، خدایا از گناهانم بگذر و از این میهمانی که به‌سوی تو آمده مهمان‌نوازی کن، از فرزندان عزیزم می‌خواهم که راه مرا که همان راه اسلام عزیز است ادامه دهند و از امام امت، خمینی بت‌شکن، پشتیبانی کنید و به ضدانقلاب اجازه ندهید که بر علیه حکومت عدل علی (ع) حرفی بزنند و دهان یاوه‌گویان را ببندید.

سرباز امام‌زمان (عج) باشید و به راهتان که راه انبیا، از صدر اسلام تا انقلاب حسینی و از انقلاب حسینی تا انقلاب خمینی که همان ولایت‌فقیه است، ادامه دهید.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان